Join for FREE | Take the Tour Lost Password?

deviantART

:icondenmark:
Jeg prøver på at stykke klubbens historie sammen, men jeg er lidt lost når vi når til marts, 2006, da ~Spunned overtog den fra en ukendt tidligere admin. Det er den ældste journal, der er tilbage. Dog er nogle af kommentarerne ret insigtsfulde.

Så vidt jeg kan læse mig til, så går historien nogenlunde sådan her:
2003, 23. april: ~somdomguy opretter klubben.
Der har været en eller flere admins udover ~somdomguy
?: `sycho overtager klubben fra en admin, da ~somdomguy er forsvundet.
?: `sycho havde ikke længere tid og fik ~hybel til at tage over.
2006, 8. marts: ~Spunned overtager klubben fra unævnt tidligere admin - var det ~hybel?
(~Spunned sætter et design på jounalen - var det, det første?)
Samme dato: ~NoSoul-NoFear kommer ombord som co-admin?
2006, 13. marts: ~mitani-chan og ~Extravaganca er henholdsvis chat moderator og deviations- og fokus- ansvarlig.
Samme dato: chat rummet DKchat er blevet oprettet.
2006, 13. april: ~Spunned afgår som admin grundet for lidt tid, ~Extravaganca overtager admin rollen.
(~NoSoul-NoFear afgår sammen med ~Spunned - ved ikke hvor aktiv han har været.)
2006, 20. juni: klubben er ved at dø igen grundet 1) ingen subscription (som der dog kom igen omkring denne dato) og 2) ~Extravaganca's ferie.
2007, 26. februar: `electricnet overtager klubben.
(~mitani-chan er afgået sammen med ~Extravaganca)
2007, 18. marts: `electricnet sætter nyt design på journalen.
Over sommeren kommer der 'pauseskærm' på.
2007, 9. december: `electricnet beklager at han har ladet klubben forfalde igen og ønsker at trække sig tilbage.
(Her er der dog kommet den første udgave af det nuværende design på.)
2008, 19. februar: *Wyrdling (undertegnede) overtager adminposten.
2008, 14. marts: jeg begynder at miste taget (entusiasmen) i klubben (har ikke tid, blah blah).
2008, 11. maj: jeg afstår som admin af *denmark og spørger efter nogle til at overtage roret.
2008, 12. maj: ~Seadesigns bliver admin.
2008, 16. maj: ~Seadesigns skriver sin anden og sidste journal.
2009, 13. september: jeg kommer forbi igen og skriver "*udøver CPR på klubben*".
Og herfra er historien sådan nogen lunde til at huske :)

Men! Hvad har jeg glemt? Er der nogle eller noget som der er hændt, men som jeg ikke har kunnet læse mig til? Er der nogle, der har ca. datoer på de uvisse oplysninger?
Enhver brik til puslespillet er velkommen...

Erica // *Wyrdling

PS. Jeg undskylder for dem, jeg muligvis har trådt over tæerne ved dette - jeg ønsker ikke at udpensle nogens fejl eller mangler, men jeg vil bare rigtig gerne have skrevet klubbens historie ned inden den bliver helt glemt.
Jeg har tænkt mig at finpudse den, altså, skrive det lidt pænere og korte det hele ned, så jeg kan poste den i vores FAQ.

--
Velkommen hjem!
*denmark, det danske community på deviantART

Devious Comments

love 0 0 joy 0 0 wow 0 0 mad 0 0 sad 0 0 fear 0 0 neutral 0 0
:icondenmark:
Jeg prøver på at stykke klubbens historie sammen, men jeg er lidt lost når vi når til marts, 2006, da ~Spunned overtog den fra en ukendt tidligere admin. Det er den ældste journal, der er tilbage. Dog er nogle af kommentarerne ret insigtsfulde.

Så vidt jeg kan læse mig til, så går historien nogenlunde sådan her:
2003, 23. april: ~somdomguy opretter klubben.
Der har været en eller flere admins udover ~somdomguy
?: `sycho overtager klubben fra en admin, da ~somdomguy er forsvundet.
?: `sycho havde ikke længere tid og fik ~hybel til at tage over.
2006, 8. marts: ~Spunned overtager klubben fra unævnt tidligere admin - var det ~hybel?
(~Spunned sætter et design på jounalen - var det, det første?)
Samme dato: ~NoSoul-NoFear kommer ombord som co-admin?
2006, 13. marts: ~mitani-chan og ~Extravaganca er henholdsvis chat moderator og deviations- og fokus- ansvarlig.
Samme dato: chat rummet DKchat er blevet oprettet.
2006, 13. april: ~Spunned afgår som admin grundet for lidt tid, ~Extravaganca overtager admin rollen.
(~NoSoul-NoFear afgår sammen med ~Spunned - ved ikke hvor aktiv han har været.)
2006, 20. juni: klubben er ved at dø igen grundet 1) ingen subscription (som der dog kom igen omkring denne dato) og 2) ~Extravaganca's ferie.
2007, 26. februar: `electricnet overtager klubben.
(~mitani-chan er afgået sammen med ~Extravaganca)
2007, 18. marts: `electricnet sætter nyt design på journalen.
Over sommeren kommer der 'pauseskærm' på.
2007, 9. december: `electricnet beklager at han har ladet klubben forfalde igen og ønsker at trække sig tilbage.
(Her er der dog kommet den første udgave af det nuværende design på.)
2008, 19. februar: *Wyrdling (undertegnede) overtager adminposten.
2008, 14. marts: jeg begynder at miste taget (entusiasmen) i klubben (har ikke tid, blah blah).
2008, 11. maj: jeg afstår som admin af *denmark og spørger efter nogle til at overtage roret.
2008, 12. maj: ~Seadesigns bliver admin.
2008, 16. maj: ~Seadesigns skriver sin anden og sidste journal.
2009, 13. september: jeg kommer forbi igen og skriver "*udøver CPR på klubben*".
Og herfra er historien sådan nogen lunde til at huske :)

Men! Hvad har jeg glemt? Er der nogle eller noget som der er hændt, men som jeg ikke har kunnet læse mig til? Er der nogle, der har ca. datoer på de uvisse oplysninger?
Enhver brik til puslespillet er velkommen...

Erica // *Wyrdling

PS. Jeg undskylder for dem, jeg muligvis har trådt over tæerne ved dette - jeg ønsker ikke at udpensle nogens fejl eller mangler, men jeg vil bare rigtig gerne have skrevet klubbens historie ned inden den bliver helt glemt.
Jeg har tænkt mig at finpudse den, altså, skrive det lidt pænere og korte det hele ned, så jeg kan poste den i vores FAQ.

--
Velkommen hjem!
*denmark, det danske community på deviantART

Forum

Site Map