Join for FREE | Take the Tour Lost Password?

deviantART

:iconmitani-chan:
okay.. jeg regner med at de fleste allerede har læst i min journal her hvad det her går ud på..

men med denne lille topic her på =denmark ville jeg bare lige spørge om nogle af jer har nogen ideer om hvilke kreatie ting vi måske kunne fortage os på festivallen??

end til videre har jeg haft lidt i tankerne:

- udsmykning af hvores telte med spraymaling (( eftersom de fleste telte alligevel ikke overlever festivallen ))

- måske noget ler kunst (( hvis vi kan få skaffet noget billigt ler nogle steder ))

- t-shirt udsmykning (( jeg kan sikkert købe nogle billige t-shirt, som man så kan købe fra mig og spraye/tegne på ))

- normalt tegne på papir med skift, pen, farver, maling..

hvis der er stemning for det, kan det være der kan blive trykt t-shirts med påskriften:
"I was on
The ROSKILDE devMEET '06"

noget jeg gerne vil stå for, men kun hvis jeg er sikker på at jeg kan få dem solgt videre :3

hvad har i andre fr nogle ideer?

--
Mitani Zaccheo said with a smile on her lips, "You know.. I don't like you and I know you don't like me either..".
"Exactly.. And let us keep it that way!", Noemie spat out, looking furious..

Devious Comments

love 0 0 joy 0 0 wow 0 0 mad 0 0 sad 0 0 fear 0 0 neutral 0 0
okay.. jeg regner med at de fleste allerede har læst i min journal her hvad det her går ud på..

men med denne lille topic her på =denmark ville jeg bare lige spørge om nogle af jer har nogen ideer om hvilke kreatie ting vi måske kunne fortage os på festivallen??

end til videre har jeg haft lidt i tankerne:

- udsmykning af hvores telte med spraymaling (( eftersom de fleste telte alligevel ikke overlever festivallen ))

- måske noget ler kunst (( hvis vi kan få skaffet noget billigt ler nogle steder ))

- t-shirt udsmykning (( jeg kan sikkert købe nogle billige t-shirt, som man så kan købe fra mig og spraye/tegne på ))

- normalt tegne på papir med skift, pen, farver, maling..

hvis der er stemning for det, kan det være der kan blive trykt t-shirts med påskriften:
"I was on
The ROSKILDE devMEET '06"

noget jeg gerne vil stå for, men kun hvis jeg er sikker på at jeg kan få dem solgt videre :3

hvad har i andre fr nogle ideer?

--
Mitani Zaccheo said with a smile on her lips, "You know.. I don't like you and I know you don't like me either..".
:iconpatternous:
Hvornor er/var det devmeet???

--
I have seen a bit of your :gallery:
Then please visit my :gallery:
--
Medlem af *denmark
Member of *denmark
det er fra den 29 Juni og til den 2 Juli, med opvarmning fra den 25 juni :3

--
:iconbeyblade-athene:
jeg kan måske komme ned om søndagen idet jeg de andre dag skal alt muligt andet ^_^ så ja... kommer måske om søndagen xD hihih

--
-:~*¤ Athene ¤*~:-
I have a habit with becoming obessed with anime characters XD *cough*Olivier,Ryuichi*cough*
Join my club ~Olivier-Shrine and read my manga ~angels-from-above

Clickie!! ---> [link]

Forum

Site Map